خريد و قيمت منبع دوجداره
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت منبع دوجداره

منبع دوجداره  + خرید و قیمت از سايت آراز صنعت |  از مهم ترين تاسيسات اساسي موتورخانه است . امروزه نياز به تامين آب گرم و آب سرد در منازل، تبديل به يکي از اساسي ترين نياز هاي دوران ماست. تامين آب گرم سالم ميبايست از طريق يک سيستم تامين کننده ي گرمايش آب انجام شود. ساختمان ها و مناطق مسکوني اي داراي موتورخانه ميبايست روند تامين گرمايش آب را با استفاده از منابع آب گرم انجام بدهند. در ادامه قصد داريم تا به بررسي اطلاعات منبع دوجداره، قيمت منبع دوجداره، خريد منبع دوجداره و همچنين، معايب و مزاياي آن بپردازيم.

خريد و قيمت منبع دوجداره

منبع دوجداره

منابع آبگرم به طور کلي به دو دسته ي منبع کويلدار و منبع دوجداره تقسيم بندي ميشوند. منبع دوجداره داراي يک استوانه اي است که بخش بيروني آن با يک استوانه ي لايه اي به ضخامت 5 سانتي متر پوشيده شده است. روند جريان آب داغ موتورخانه و گردش آب داغ در بخش بيروني منبع دوجداره است. گردش آب داغ و روند چرخش بخار حاصل از گردش آن، اب درون استوانه را گرم کرده و با استفاده از اين روش آب گرم مورد نياز ساختمان را تامين ميکند.

منبع دو جداره که از تجهيزات گرمايش و موتورخانه به شمار مي رود، جهت گرم کردن آب مصرفي داخل موتورخانه قرار مي گيرند و ساختار کلي آنها به صورت افقي (خوابيده) است. منابع دوجداره در ظرفيت هاي مختلف بر اساس نياز مصرفي ساختمان از 300 تا 1500 ليتر ساخته مي شوند. بايد توجه داشت که ظرفيت مخزن دوجداره موتورخانه بايد متناسب با ظرفيت حرارتي ديگ و همچنين مقدار مصرف آب گرم بهداشتي در ساعت براي هر واحد انتخاب شود، در غير اين صورت راندمان به شدت کاهش مي يابد.

خريد منبع دوجداره

خريد منبع دوجداره ميبايست بر اساس ظرفيت آن و تعداد نفرات ساکن ساختمان انجام شود. منبع دوجداره يک وسيله ي کاربردي است که روند تامين گرمايش ساختمان هاي اداري و مسکوني 20 واحدي را با ظرفيت ذخيرهي 300 ليتري آب انجام ميدهد. منبع دوجداره را معمولا در پشت بام ها ، جهت استفاده ي بهينه از قانون جاذبه قرار ميدهند. جهت تامين آب کافي داخل منبع، بر اساس تقسيم وزن منبع در بام ساختمان ها ، ميزان فشار منبع، ميزان راندمان معمولا از دو منبع آب جهت تقسيم فشار متمرکز بر بام استفاده ميشود.

منبع دو جداره روند تامين گرمايش آب مورد نياز را بدون نياز به پمپ سيرکولاتور انجام ميدهد. اين مورد باعث ميشود که تامين حرارت مورد نياز آب در فصل تابستان، به دليل خااموش شدن پمپ هاي سيرکولاتور بدون ايراد انجام شود. اين نکته ي منبع دو جداره را به يک تجهيزات کاربردي تامين گرمايش مورد نياز آب ساختمان تبديل ميکند. اين طرز کار جريان مصرف برق را به طرز چشمگيري کاهش داده و از مستهلک شدن پمپ هاي سيرکولاتور جلوگيري ميکند.

منبع آب گرم دوجداره

منبع دو جداره يک تجهيز گرمايشي است که براي گرم کردن آب مصرفي در داخل موتورخانه استفاده مي شود. اين منبع دو جداره با ساختار افقي و با ظرفيت هاي مختلف (از 300 تا 1500 ليتر) بر اساس نياز مصرفي ساختمان ساخته مي شود. در انتخاب ظرفيت منبع دو جداره بايد به ميزان ظرفيت حرارتي ديگ و نيز مصرف آب گرم بهداشتي در ساعت براي هر واحد توجه شود. در صورت عدم توجه به اين موارد، راندمان منبع دو جداره به شدت کاهش مي يابد.منبع دوجداره به منظور تامين گرمايش آب مصرفي مورد نياز ساختمان ها توليد ميشود.

لوله کشي منبع دوجداره موتورخانه بايد به گونه اي باشد که ورودي شهر با آب گرم سيستم گرمايشي مخالف هم باشند. آب سرد ورودي به منبع از لوله کشي شهر از پايين منبع وارد شده و پس از تبادل حرارت از سمت بالاي مخزن خارج مي شود. همچنين آب سيستم گرمايشي از بالاي مخزن وارد جداره دوم شده و مخالف جهت با آب مصرفي مجدد به بويلر باز مي گردد. به عدسي جداره مياني منبع يک عدد بوشن نصب شده که آب برگشت مصرفي به آن متصل مي شود.

منبع دوجداره يا دولايه با استفاده از جريان آب گرم جدارها باعث گرم شدن آب ورودي به منبع اصلي شده و روند تامين حرارت مورد نياز آب را انجام ميدهد.ضخامت به کار رفته در منبع دوجداره در بخش داخلي آن به دليل تحمل فشار کاري در آن، نسبت به بخش خارجي بيشتر بوده و به اين ترتيب آب گرم ديگ در آن جريان پيدا ميکند. ضخامت ورق به کار رفته در منبع دوجداره در بخش داخلي آن داراي 5 ميلي متر و در بخش خارجي آن 3 ميلي متر است.

منبع دوجداره ميتواند روند گرم کردن آب و تامين حرارت آب مصرفي را با استفاده از جريان رفت و برگشت ديگ بدون نياز به استفاده از پمپ هاي سيرکولاتور آب انجام دهد.اين ويژگي به عنوان مزيت مهم منبع دوجداره محسوب شده و باعث ميشود از ان به عنوان يک گزينه ي اصلي براي تامين گرمايش آب در اماکن هاي مختلفي مانند: اماکن اداري، مسکوني، استخرها، تجاري تبديل شود.

قيمت منبع دوجداره

قيمت منبع دوجداره بر اساس مدل، ظرفيت، راندمان، فشار کاري متفاوت بوده و مجموعه ي آراز صنعت به عنوان مجموعه ي پيشگام در زمينه ي توليد انواع تاسيسات موتورخانه و تاسيسات استخر، امکان خريد منبع دوجداره را با بالاترين کيفيت و قيمت مناسب همراه با تخفيف هاي ويژه فراهم کرده است.متقاضيان خريد منبع دوجداره ميتوانند، با ثبت سفارش خريد خود، منبع دوجداره را با بهترين قيمت به همراه گارانتي دريافت کنند.

نکات مهم نصب منبع دوجداره

در ادامه قصد داريم تا به بررسي نکات مهم نصب منبع دو جداره بپردازيم :

  •     نصب کردن شير اطمينان جهت تنظيم فشار و دما در منبع دوجداره و ساير منابع آب گرم ضروري است
  •     لوله هاي سر ريز آب ميبايست از محل موتورخانه تا منبع دوجداره بر روي بام در ساختمان ها، امتداد داشته باشد.
  •     سوراخ شدن جدار داخلي در منابع دوجداره باعث مختل شدن روند گرمايش آب و سر ريز شدن آب از پشت بام ها خواهد شد.
  •     لوله ونت هاي مناسب تهويه ميبايست براي منبع دوجداره و ساير منابع نصب شود.
  •     وزن بالاي منبع دوجداره که ممکن است نياز به پايه هاي قوي‌تر براي نصب داشته باشد.
  •     نياز به تعويض دوره‌اي منبع دوجداره به دليل سوراخ شدن لايه‌هاي داخلي و فرسودگي.
  •     حجم بزرگتر منبع دوجداره نسبت به مبدل‌هاي صفحه‌اي که ممکن است براي فضاي محدود مناسب نباشد.
  •     عدم قابليت تنظيم دقيق دماي خروجي آب از منبع دوجداره در مقايسه با مبدل‌هاي ديگر

مزاياي منبع دوجداره

  •     قيمت پايين تر منبع دوجداره در مقايسه با ساير منبع ها مانند منبع کويلي
  •     کم بودن افت فشار در منبع دوجداره به دليل استفاده از جريان و روند رفت و برگشت ديگ بدون نياز به استفاده از پمپ هاي سيرکولاتور
  •     کم هزينه بودن نگهداري و تعمير آن در مقايسه با ساير منابع
  •     کم مصرف بودن برق در منبع دوجداره

معايب منبع دوجداره:

    کند تر بودن روند تامين گرمايش آب مورد نياز در مقايسه با منبع کويلي

    راندمان کاري پايين تر منبع دوجداره در مقايسه با ساير منبع ها

    محدود بودن ظرفيت ذخيره ي آب گرم در منبع دوجداره

سوراخ شدن منبع دو جداره

سوراخ شدن منبع دوجداره از مهم ترين و متداول ترين آسيب هايي است که در اين مدل از منبع هاي آب گرم اتفاق ميفتد.. سوراخ شدن منبع دوجداره از مشکلاتي است که ممکن است در اين نوع منابع آب گرم به وجود بيايد. اين مشکل معمولا به دليل فرسودگي منبع دوجداره، سختي آب و مواد موجود در آب، فشار بالا و نوسانات پرفشار آب درون ساختمان و يا عمر بالاي منبع رخ مي‌دهد. براي پيشگيري از اين مشکل مي‌توانيد با رعايت تعويض منظم منبع دوجداره و کنترل کيفيت آب و فشار آب در ساختمان از اين مشکل جلوگيري کنيد.

همچنين، نصب فيلترهاي آب قابل تصفيه قبل از ورود به منبع آب گرم دوجداره نيز مي‌تواند به پيشگيري از سوراخ شدن منبع دوجداره کمک کندسوراخ شدن منبع دوجداره به طور کلي شامل موارد زير ميشود:

  •     فرسودگي منبع دوجداره
  •     ميزان بالاي سختي آب و مواد موجود در آب
  •     عمر بالاي منبع
  •     فشار بالا و نواسانات پر فشار آب درون ساختمان
  •     سوراخ شدن منبع دوجداره يکي از آسيب هاي مرسوم در اين نوع منابع است

تعمير نشتي منبع دوجداره

در صورت سوراخ شدن منبع دوجدار و نشتي آب در آن، در حالتي که ميزان پوسيدگي و سوراخي زياد نباشد ميتوان با استفاده از جوشکاري تا مدتي از نشت آب در آن جلوگيري کرد. در صورت سوراخ شدن منبع ميبايست جهت برطرف کردن اساسي اين مشکل، اقدام به خريد منبع دوجداره جديد و تعويض آن کنيد. جهت دريافت راهنمايي براي خريد منبع دوجداره و اطلاع از قيمت منبع دوجداره با شماره پشتيباني فروش تماس بگيريد.

پشتيباني فروش : 0903800805 (مشاوره و فروش)

آدرس شرکت آراز صنعت :کرج، محمدشهر، عباس آباد، انتهاي جاده عباس آباد، نبش سه راه کانال، آرازصنعت





:: برچسب‌ها: منبع دوجداره , آراز صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: